Services – Univalg

Nedenfor finder du alle services, I som fagråd kan få op til og under universitetsvalget.

Valgmateriale

Flyers

I kan i år bestille flyers gennem studenterrådet. Vælg mellem vores info flyer eller jeres eget design.

Info flyer

Vi har lavet en infoflyer, der giver generel information om valget. Flyersne bliver trykte ved bestilling.

Eget design

Hvis I helt selv ønsker at designe jeres flyers, kan det også lade sig gøre. Upload et design i pdf med jeres ønskede størrelse, når du trykker på bestil flyers.

Hjemmesiden

Økonomisk støtte

Fagrådspuljen: Det vil igen i år være muligt at søge om penge til jeres gennem Fagråds- pulje. Der er i år afsat 22.400 kr. til dette. Deadline for ansøgning er mandag d. 6. november klokken 12:00.

Fagrådene lægger selv ud for deres valgaktiviteter, der efterfølgende dækkes af Fagrådspuljen. Husk på, at vi er mange fagråd, så man skal være realistiske ift. budgettet. Pengene fordeles løbende, og der tages højde for fakultetsfordeling og fagrådsstørrelse. Kvitteringer indsendes til kontor@sr.au.dk senest 21. november med kontonummer og reg. nummer.

Og meget mere…

Valgboden

Vafler

Til valgugen kan I bestille vaffeldej og låne et vaffeljern. Vafler dufter godt og friske vafler skaffer flere mennesker til valgboden, så man kan snakke om univalget og fortælle dem, hvorfor de skal stemme på lige præcis jeres fagråd.

Der tages forbehold for, at vi ikke kan nå at lave al vaffeldej, der bliver bestilt. Vi vil derfor muligvis nedjustere bestillingen i forhold til efterspørgslen.

Fysisk materiale

Roll-Ups

Til tidligere univalg har man kunne låne Roll-Ups med information om valget fra Studenterrådet.

Univalgs Roll-ups

Hvis budgettet tillader det, forventer vi at lave nye designs med opdateret tekst og et mere simpelt (og nutidigt) design. Som udgangspunkt kan man bestille én Roll-Up pr. valgbod, og de kan afhentes på Studenterrådets gang, når man henter valgplakater.

Bestil en Roll-Up her:


Booking af fotografering

I kan booke fotografering til valgplakater d. 21. oktober i tidsrummet 08:00-17:00.

Når billederne er taget, aftaler vi hvilke valgplakater I gerne vil have og hvor mange af hver plakat. Op til valget modtager I jeres fysiske plakater.

Fotografering finder sted hos Studenterrådet i Studenterhuset.